Does anyone else really enjoy the shot meter and the way the NBA2k21 demo is so far? from Dingbest's blog

I know I'm gont get despise with this but I really like the game so far and love the new shooter meter. I genuinely believe this will be better than 20 and NBA 2K21 MT Coins that I will have fun on it. I don't despise them for making it the same because the new gen is coming out in two months lol. Obviously they're gonna go all out trying to improve the graphics cause that would be stupid to put all their time when the new gen is coming out in the exact same time frame so they probably directed their attention to next gen.

I know that's a shitty thing on their part and they haven't been reliable the previous 3 years but it's just like when the ps4 came out they stopped putting effort into their 2ks and then 2k14 on the PS4 was amazing and everyone loved it. Anyway my point is that I actually love what they've done together with the meter and think it feels fantastic and plays great so far and I'm not bashing them because of it looking the same since it is supposed to look the same before next gen. Now if it's still awful and seems the exact same and plays the same on next gen I'll for sure be sterile and be done with 2k but as if I know that is my opinion on things.

Dribbling was kinda cruced the way you do moves doesn't transition or correlate well. Like the brand new means to do a behind the back just does not flow well with different motions. I actually liked the dribbling longer, sounded like it was harder to spam 1 move together a bunch and easier to string different moves more easily, I believe as we get more used to the dribbling it could be a whole lot easier than 2k20. I actually liked the dribbling longer, sounded like it had been harder to spam 1 move together a bunch and simpler to string different moves more easily, I believe as we get more used to the dribbling it might be a lot easier than 2k20.

The dribbling just feels like it has a low skill gap, and all the higher skilled motions (18 half spin, walkback combos, etc) all look clunky and embarrassing. Like in 19 or 17 the highest skill moves , and it felt like you had complete control over your player. The simple fact that they made the stop an go from flicking on the right stick into tapping on LT made me delete the demonstration real quick, idky that they fucking change shit every year for Buy NBA 2K21 MT no reason it's so fucking annoying to understand standard shit again because they move it around for no reason. What do you want realistic dribbling or dribbling where you practically need to do nothing to pull moves off?

Previous post     
     Next post
     Blog home

The Wall

No comments
You need to sign in to comment